FORMANDEN

Anders Arvei

REVISOR SUPPLEANT

Thomas Nielsen

Foreningen har altid brug for hjælp til arbejdet i løbet af sæsonen; hvis der er nogen som har lyst kontakt venligst en fra bestyrelsen.

Torup Sogns Jagtforening er en meget aktiv forening, som har meget at byde på. I foreningen dyrker vi vores hobby, som er jagt, men vi bestræber os samtidig på at uddanne os til at blive bedre jægere.

Derfor tilbyder vi udover jagt en række aktiviteter som: flugtskydning, riffelskydning og foredrag m.m.

Disse har til formål at gøre os endnu bedre til det, vi går og laver. Vi bestræber os også på at udbrede viden om, hvordan man passer og plejer sit terræn, således at den enkelte kan forbedre levevilkårene for vildtet i lokalområdet. Der vil være mulighed for at komme på rævejagt mindst to gange om året og foreningen prøver også at tage hånd om dem, der ikke selv har noget jagt.

Vores forening samarbejder Hundested-Frederiksværk strandjagtforening og Ølsted jagtforening. Dette samarbejde tilbyder spændende arrangementer for nye jægere, og giver dens medlemmer lov til at deltage i de to foreningers arrangementer som B-medlem.

Torup Sogns jagtforening har ca. 174 medlemmer. Selvom vi er en lokal forening, har vi medlemmer fra næsten hele Halsnæs. Vi tror på konceptet at kunne tilbyde et bredt sortiment af jagtrelaterede muligheder!

Du kan se vores aktiviteter her på vores hjemmeside.

Foreningsnr. 7552